REKLAMACE TOVARU
Dobrý zákaznícky servis je známkou solídnej firmy. Preto pre nás objednávka nekončí jednoduchým odoslaním balíka a odškrtnutím zo zoznamu. Uvedomujeme si, že aj napriek našej maximálnej snahe o 100% kvalitu sa môžu naši zákazníci občas stretnúť s chybným alebo poškodeným vybavením, ktoré si vyžaduje reklamáciu. Tento proces sme sa snažili zjednodušiť a urýchliť tak, aby ste mohli tráviť viac času cvičením ako nudnou administratívou.
Takže, ako na to?
🟢 Email > Telefón. Zavolať nám na telefónne číslo +420 777 670 947 samozrejme môžete a radi s vami všetko prediskutujeme, vždy vás však vyzveme na zaslanie fotografií/videa, čísla objednávky a popisu problému. Email zaslaný na adresu info@stronggear.eu je vždy lepšie riešenie, pretože keď je všetko čierne na bielom, vyhneme sa nedorozumeniam. Ideálne nám v prílohe pošlite vyplnený reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť tu.
🟢 Nasleduje posúdenie vady naším technikom. Zvyčajne existujú 3 možnosti:
1. Ak ide o drobný problém, zašleme vám náhradný diel a telefonicky vysvetlíme, ako ho vymeniť za chybný.
2. Ak je porucha rozsiahlejšia, je potrebné dopraviť stroj k nám do dielne. Z kapacitných dôvodov nevykonávame opravy u zákazníkov. Počítajte teda s nutnosťou vašej asistencie.
3. Ak je tovar v záručnej lehote a technik schváli toto riešenie, vymeníme chybný kus za nový. Rovnako ako v predchádzajúcom bode bude potrebná vaša pomoc pri vyzdvihnutí kuriérom.
🟢 Každá reklamácia je posudzovaná individuálne. Je potrebné brať do úvahy čas od zakúpenia, frekvenciu používania, stav tovaru po doručení dopravcom a podobne.
🟢 Odporúčame ponechať si obal alebo krabicu, v ktorej ste tovar prevzali, aby ste v prípade potreby mohli vybavenie opätovne zabaliť a pripraviť na vyzdvihnutie, ak si to reklamácia vyžiada.
🟢 Naša 100% garancia spokojnosti umožňuje všetkým zákazníkom vrátiť tovar bez udania dôvodu do 30 dní od zakúpenia. Na využitie tejto možnosti je však nevyhnutné, aby bolo vybavenie dobre zabalené na prepravu a v perfektnom stave.
🟢 Počas riešenia reklamácie budeme s vami v kontakte a priebežne vás informovať o jej vybavení.